Monday, February 9, 2009

Bkt Gantang MP Roslan Shaharum dies

BATU GAJAH: The PAS Member of Parliament for Bukit Gantang Roslan Shaharum died of a heart attack on Monday morning.
The 50-year-old had sent his car to a car-wash near his home in Changkat Lallang near here when he complained of chest pains.
He borrowed a bicycle from one of the carwash workers to go to the nearest pharmacy.
His body was found at a slip road by passersby at 11:15am, Batu Gajah OCPD ACP Najib Mohamad said.
Roslan, who leaves behind a wife and 10 children, was formerly the human resource director of Perak Economic Development Corporation.

ALFATIHAH

4 comments:

Anonymous said...

masin ayor lior org perak nak sgt bebeno PRK. Nah ambik, MENANG BELUM TENTU, KALAH DALAM TANGAN. doa org PR termakbul

Hj.Mat Razali Mat Amin said...

Saya orang Terengganu,Saya rasa PAS/PKR/Dap(PRimau)
akan kalah dalam UJIAN ini. Nak sangat Pilihan Raya....Kali ini Melayu Perak akan berada di belakang Sultan.
Kalau tak masuk Campur faham2 sajalah.

Anonymous said...

Takziah diucapkan kepada famili YB ROSLAN SHAHARUM.moga-moga beliau ditempatkan bersama-sama dengan orang yang beriman.amin.

nampaknya kita akan melalui lagi satu pilihanraya kecil.itupun jika tiada aral melintang.ini sudah kali kedua yang mana pilihanraya terpaksa diadakan atas sebab kematian.harapnya selepas ini tiada lagi pilihanraya kecil diadakan diatas sebab tersebut.

dikhabarkan juga bakal berlaku pilihanraya kecil di kawasan DUN Bukit Selambau berikutan perletakan jawatan V.Arumugam (PKR) atas alasan "tak tahan digasak untuk menyertai BN" (?).

Unknown said...

salam.

nampaknya tahun ini macam tahun "pilihanraya kecil" sebab setakat dah dua pilihanraya kecil diadakan dan InsyaAllah dua lagi pilihanraya kecil bakal berlangsung.

tapi rasanya prk di Perak yang akan menjadi tumpuan kerana ianya memang langsung tidak diduga.ahli Parlimen tersebut telah meninggal dunia baru-baru ini dan ini memberi laluan untuk prk bakal diadakan kelak.

tamparan yang hebat untuk mana-mana pihak yang kalah pada prk di Perak nanti.jika PR kalah,bererti rakyat mahukan BN dan jika BN kalah maknanya rakyat masih mahukan PR.

pihak yang kalah nanti kenalah berundur.jangan jadi macam Nizar pula.mula-mula kata akan terima apa jua keputusan Sultan tetiba kemudian Nizar pula yang tak mahu menghadapi kenyataan dan tak mahu berhenti :).