Wednesday, February 10, 2010

KJ Should Resign ASAP.

An exco member of Umno youth confirmed that some of the movement exco members did asked kj to resign from his post for the sake of the movement.those who are saying that it is just rumours can see at the link below for the truth.till today umno youth has failed to shine and be the frontier for the party.it is just not moving.kj is a liability to umno not an asset.get rid of him.he's just like a virus.i am sure those paid cartoons like wenger j khairy,tepak bersulam and the rest will defend their boss as they get paid to do so.

Zubir Sahkan dakwaan Mykmu @ mykmu.net

8 comments:

Ampatuan Jr said...

Eh,eh.... 'Pemuda Umno' tu aper ke bendanyer? teman macam pernah dengor nama tu,dulu la,la ni jarang sangat dengor nama tu,tu sebab teman dan ramai lagi orang dah lupa ada satu pergerakan bernama 'Pemuda UMNO' kat M;sia ni...Saper ketua dia?

Serindit Desa said...

1. Nak tau masih adakah Pemuda UMNO tu, tanyalah dua tiga ratus balaci yang dulu menjual undi mereka . Bukan setakat digadai undi, maruah diri lingkup sekali.

2. Inilah akibat bila nafsu serakah menguasai fikiran yang matang ; bila kerakusan dan ketamakan menguasai logik dan ketentuan. Bila undi diperdagangkan, maka akan lahirlah pemimpin-pemimpin sandiwara serta pelakon politik handalan ! Pelakon-pelakon yang retorik sahaja, ya hanya retorik semata-mata, yang ditampilkan.

3. Tak boleh dinafikan dengan kata-kata, aduan, tuduhan bahawa Pemuda UMNO dewasa ini seperti harimau kehilangan taring. Kecut, dayus dan lesu adalah deskripsi yang paling tepat sekali untuk dilabelkan pergerakan ini, yang pada satu ketika dahulu memang sesuai dianggap sebagai sayap kanan parti, pejuang bangsa, penentang rasuah dan ketidakadilan !

4. Sekarang ada yang mengungkap pergerakan ini sebagai Puteri UMNO. Tapi Puteri ini pun sudah berani ke hadapan dalam memperjuangkan misi parti. Mereka dilihat lebih "hidup" dengan pelbagai aktiviti yang memberi manfaat dan kelebihan kepada parti secara amnya. Dalam lain perkataan, terlihat ada sumbangan politik mereka.

5. Jika dengan menukar Ketua dan beberapa exco Pemuda akan memberi nafas dan keazaman yang baru kepada pergerakan ini, maka lakukanlah dengan SEGERA. Tak guna melekat kepada kerusi exco jika kecaman dan sangkaan buruk saja yang anda terima ! Tak guna megah dengan jawatan exco atau Ketua Pemuda Negeri jika nama Pemuda UMNO Malaysia itu sendiri menjadi momokan dan sindiran oleh ahlinya sendiri !

6. Lebih baik letak jawatan beramai-ramai supaya satu barisan kepimpinan yang baru, yang lebih aggresif dan lebih terarah serta bermatlamat jelas, dapat diwujudkan. Ini perlu dilakukan cepat, serta merta sebelum kita menghadapi Pilihanraya.

7. Lupakan , halalkan transaksi jual beli undi pada pemilihan dahulu. Yang berdosa tanggunglah dosanya hingga ke akhirat ! Sekarang ini, tebuslah dosa itu dengan berusaha menukar seluruh barisan kepimpinan, dari Ketuanya hingga ke exco dan Ketua-Ketua Negeri. 'Retain' atau kekalkan yang nampak berwibawa dan bersemangat sahaja. Pasti ada yang baik dari longgokan yang buruk !

8. Cepat bertindak sebelum terlewat !!!

Anonymous said...

dey kj,

poooodaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhh.ptuihhh.

Anonymous said...

ayo yo kj......when r u going to resign. fed up la with u.get lost la.

Anonymous said...

Itulah akibatnya jika naik dengan cara tidak betul. Pegang jawatan tetapi tak tahu nak kendalik

Lagi pun dah terang dan nyata pucuk pimpinan pun tak percaya akan kemampuannya kerana sebab2 yang dia sendiri pun tahu.

Kalau begitu eloklah serahkan sahaja kepada Naib Ketuanya supaya pemuda UMNO dapat digerakkan.

Dalam keadaan sekarang tak tahu samada Pemuda UMNO Hidup lagi atau dah mati.

Ahli UMNO

Anonymous said...

Kebanyakan KP UMNO Negeri yang dilantik jadi KP Negeri oleh KJ bukan atas merit tetapi sebab mereka penyokong kuat dia. Contoh terbaik ialah KP UMNO Negeri Perak.

Tak percaya dengar dia berucap.

Anonymous said...

Tahniah SERINDIT DESA kerana telah memberi pandangan yang bernas demi kebaikan dan keutuhan Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia.

Pemuda UMNO

Wenger J. Khairy said...

KJ is the greatest and will reign, he won the post fair and square and a few bad apples should not go against the aspirations of a nation.