Thursday, April 14, 2011

IGP: Police have sufficient evidence to identify man in sex video

KUALA LUMPUR: Police have sufficient evidence to identify the man implicated in the sex video, Inspector General of Police Tan Sri Ismail Omar said Thursday.
He added that investigations into the sex video allegedly involving an opposition leader were expected to be completed next week.
“We are now ascertaining, who is the owner of the (Omega) watch handed to the police,” he told reporters here.
To a question on whether the woman in the video had been located and interviewed, Ismail said the “police have managed to talk to everyone involved in the sex video”.

tunku : please hurry up on this case IGP.we want to know the truth.the actor too want to know what his faith will be.IGP said that they had identified the actor based on fact and evidence.your days are numbered "pak sheikh".

3 comments:

Anonymous said...

I hope the Police protect the China Doll before Anwar's goon put C4 on her.

Mohd said...

Yg memerlukan masa adalah pengesanan DNA pada jam Omega itu.
Lepas itu Anwar akan kantoi!

Quantum Metal Consultant said...

Selepas dikenalpasti siapa lelaki itu...apa yang akan polis lakukan? Dakwa atas apa? seksyen mana?..berapa lama pula kes itu akan berjalan di mahkamah?

Dengan kepondanan polis dan peguam negara yang sedang dibuli oleh anwar dan karpal dalam kes liwat saiful..kes ini juga akan diputar beratus kali sehingga rakyat jadi pening dan bosan..kredibiliti polis dsn pejabat peguam negara juga terjejas.

Apakah lelaki itu akan mengaku itu adalah dia walaupun polis akan sahkan nanti? Bukankah dari awal2 lagi polis dan Menteri KDN dituduh dalang? Menteri pun tak saman2 lagi anwar..teragak agak beribu kali.

Bagaimana dengan Dato T?
Apakah mereka tidak akan didakwa? atas alasan apa? Semuanya akan jadi isu dan polemik yang berterusan.

Berapa ekor agaknya penyokong anwar aklan keluar parti kalau itu dishkan anwar?apa pula sikap azizah dan nurul, takkan nak jilat ludah sendiri demi maruah?

Jam omega? Tak mungkin jadi penentu dan selesainya sesuatu kes..